Ofte stilte spørsmål

 

SPORE ORDREN DIN

 

Hvor sender Selvbruning.no?
Vi sender til privatkunder i Norge, og til forhandlere i hele Skandinavia: Norge, Sverige og Danmark.
Selvbruning.no er ikke ansvarlig for manglende pakker på grunn av feil på kundens eller fraktførerens vegne.


Hvor mye koster frakt?
Ordre over 500 NOK: GRATIS levering (Gjelder levering i Norge).
Frakt til Sverige:
Inntil 1 kg 179 (SEK)
3-5 kg 349 (SEK)
Levering 7-21 virkedager*
Frakt til Danmark:
Inntil 1 kg 149 (DKR)
3-5 kg 280 (DKR)
Levering 7-21 virkedager*
Fraktkostnader inkluderer ikke gjeldende internasjonale tollavgifter eller importavgifter som kan oppstå når produktet kommer inn i landet ditt. Alle internasjonale tollavgifter, skatter og tilhørende avgifter må derfor bæres av kjøperen. Når du som forhandler handler hos oss er du selv ansvarlig at du er registrert i importregisteret i gjeldene land.


Hvor lang tid vil det ta før bestillingen min blir behandlet?
Du vil motta en e-postbekreftelse når bestillingen din er mottatt. Bestillinger vil bli behandlet mellom 1-3 virkedager.


Hva er leveringstiden?
Bor du i Norge vil du motta bestillingen din i løpet av ca. 2-3 virkedager fra dagen du la inn ordren.
For internasjonale bestillinger avhengig av fraktdestinasjon.
Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingsinformasjon. Hvis du ikke mottar en e-post, vennligst sjekk søppelpost boksen din. Hvis du fortsatt ikke finner den, er det mulig vi har en feil e-postadresse til deg. Vennligst kontakt Selvbruning.no sitt kundeserviceteam på post@selvbruning.no eller ring oss på + 47 915 22 703 (mandag til fredag 9.00 – 20.00) med ditt navn og ordrenummer for å gjøre det mulig for oss å sjekke statusen til bestillingen din.


Jeg har problemer med sporingen?
I noen tilfeller bruker transportøren 1-2 virkedager på å registrere forsendelsesstatusen din på nettsiden deres. Men hvis sporingsnummeret ditt ikke oppdateres eller fungerer i det hele tatt, vennligst kontakt Selvbruning.no kundeserviceteam på post@selvbruning.no eller ring oss på +47 915 22 703 (mandag til fredag 9.00 – 20.00).
 

Jeg har opplevd forsinkelse. Hva skyldes det?
Kunder kan oppleve forsinkelser med utsendelse og levering under salgs- og/eller produktlanseringsperioder, og som følge av COVID-19.

Selvbruning.no er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser forårsaket av fraktselskapet, spesielt i høyvolumsesonger. Alle leveringstider er estimert. Selvbruning.no kan ikke garantere leveringsdatoer.
Hvis du ikke er hjemme for å akseptere pakken din og ikke har lagt igjen en lapp på bestillingen om å legge igjen pakken uten signatur, vil fraktselskapet legge igjen et kort i postkassen din med informasjon om fremgangsmåten for å hente leveringen på det lokale postkontoret eller leveranse.
Hvis du ikke har mottatt pakken din innen 21 virkedager etter at du la inn bestillingen, kontakt oss med ditt fulle navn samt bestillingsnummeret ditt, så ser vi på saken umiddelbart.


Kan jeg kjøpe nå og betale senere?
Kjøp det du ønsker deg i dag. Betal først etter at du har mottatt varene og bestemt deg for å beholde dem. Vi kaller det prøv først, betal senere. Klarna-appen gir deg full oversikt over betalinger og gjør det enkelt å returnere varer.



Jeg ønsker å delbetale, tilbyr dere en slik løsning?
Klarna tilbyr delbetaling, og du kan velge å delbetale over en periode fra 3-36 måneder.

Dersom du for eksempel betaler over en periode på 3 måneder vil pris per måned ligge på fra kr. 100 per måned pluss renter. Vilkårene finner du her: https://www.klarna.com/no/smoooth/